PAPÍR DĚLÁ VÁNOCE
MARKETING & MEDIA 41/2015
Podzim je v tiskárnách vánoční období. Připravujeme nejen předvánoční prodejní kampaně a jejich prvky, ale i tiskoviny firem na příští rok, katalogy, kalendáře, vlastně vše, co vás v kanceláři po celý rok obklopuje.
Co tedy před Vánoci žádat od své tiskárny? Pojďme se podívat na malého průvodce prvky, které vám ulehčí práci, a také pomohou prodávat.
1) Katalogy: Luxusní i běžné katalogy patří mezi základní komunikační nástroje a výbavu obchodníků, a je dobré jejich přípravu nepodcenit. Správně zvolit papír, speciální povrchové úpravy, vhodnou vazbu, to vše hraje nezanedbatelnou roli.
2) Ročenky a výroční zprávy: Další tištěné materiály, kterými se vaše společnost prezentuje navenek. Prezentovat se jako silná společnost znamená využít kvalitní technologii tisku a knihařského zpracování.
3) Každodenní drobnosti: Každý den v kanceláři vás provázejí tiskoviny, kterých si možná ani nevšimnete, přesto patří k základům firemní komunikace. Mluvíme třeba o hlavičkovém papíru, obálkách, vizitkách, ale teď před koncem roku to jsou další typy, ze kterých hovoří vaše firma navenek.
4) Kalendáře: Díváme se na ně celý rok, proto nezapomeňte před koncem roku přichystat ten váš firemní tak, aby vaši zákazníci nechtěli koukat na nic jiného.
5) Prvky podpory prodeje: Úspěšná in-store kampaň nemůže být postavena jen na jednom prvku. A tak slouží papír jako výchozí surovina pro mnoho dalších, neméně důležitých prvků pro upoutání pozornosti nakupujících, od wobblerů až po speciální formáty a tvary.
6) Obaly z hladké lepenky: Speciální dárková balení hrají prim při výběru vhodného předmětu pod Vánoční stromeček. Kosmetika, péče o tělo nebo třeba potraviny v zajímavém, luxusně působícím obalu, to vše zaznamenává před Vánoci raketový růst i díky obalům, které dotvářejí celkový dojem.
7) Kartonové stojany a displeje: základ komunikace v místě prodeje nejen během celého roku, ale zejména v předvánočním období. Jejich výhodou jsou nízké náklady, krátké výrobní lhůty, snadný transport a možnost unikátních tvarových a barevných kombinací.
Napište nám:
print@log.cz
Volejte nám:
+420 270 004 398
SETKÁNÍ V.I.P. V SAMECHOVĚ
Klient: UNIQA pojišťovna, a. s. Mezi projekty marketingové a reklamní agentury společnosti LOGIK…
DÁRKOVÉ BALENÍ S PŘIDANOU HODNOTOU
Především o Vánocích roste prodej dárkových balíčků. I v průběhu roku ale mohou být vhodným…
„ESPECIÁLNÍ“ BALENÍ: HAVANA CLUB ESPECIAL
Dárková balení prémiových alkoholických nápojů často sází na osvědčený recept přibalených…
NAŠI ZÁKAZNÍCI
V posledních dvou letech jsme realizovali řadu rozsáhlých a úspěšných zakázek pro významné české…
PRÁCE PRO ZNAČKU JACK DANIEL’S JE RADOST
O materiály podpory prodeje značek rodiny Jack Daniel’s se ve společnosti Brown-Forman Czech…
OBALY SCHWARZKOPF PROFESSIONAL 2015
Klient: Henkel Už druhý rok za sebou připravovala společnost LOGIK od prvotních návrhů až po…
Perfetti van Melle
„Kampaň Chupa Chups do škol, kterou pro nás připravila a také po technické stránce…
VYPRODALI DÍKY OBALU
Klient: Henkel – Schwarzkopf Professional Sada promo balení na předvánoční trh v sedmi…
LOGIK, S.R.O.
Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.