„ESPECIÁLNÍ“ BALENÍ: HAVANA CLUB ESPECIAL
Dárková balení prémiových alkoholických nápojů často sází na osvědčený recept přibalených značkových skleniček v unikátním designu. Právě v tu chvíli vstupuje do hry obal, který je rozlišovacím prvkem mezi jednotlivými nabídkami. To byl i případ obalu na dárkovou sadu prvotřídního zlatého pětiletého rumu Havana Club Aňejo Especial z nabídky společnosti Pernod Ricard.
Dárkový obal vznikal ve společnosti LOGIK od prvotních skic až po finální výrobu. Při návrhu a výrobě „especiálního“ dárkového balení se propojila práce všech oddělení společnosti LOGIK. Díky tomu jsme klientovi mohli nabídnout řešení, které v regálech mezi ostatními konkurenčními produkty vyniká a přirozeně poutá pozornost nakupujících. A o to jde především, jak jsme se přesvědčili i ve fázi testování návrhu: vyniknout mezi stejně koncipovanými dárkovými baleními vyžaduje právě specifický obal.
BRIEF
Od briefu se odvíjí příprava každého obalu a ten pro Havana Club nebyl výjimkou. Zaměřili jsme se na cíle zadavatele a hledali cestu, jak jich dosáhnout. Ve společnosti LOGIK máme k tomuto účelu vlastní interní reklamní a marketingovou agenturu, která pomáhá zákazníkům najít cesty ke splnění jejich cílů prostřednictvím zkušeností s FMCG trhy, v tomto případě trhem prémiových alkoholických nápojů.
PRVNÍ NÁVRHY
Limitujícím faktorem při návrhu nového obalu jsou vždy fyzické rozměry produktů v něm umístěných. Ač to zní jako fyzikální zákon, je to spíše drsná realita. Do hry zde vstupují i další parametry, jako co nejjednodušší transport nebo vyjednávání s prodejci, zejména supermarkety, od nichž za jakékoliv viditelnější vystavení produktů obvykle výrobci přichází faktura. S vědomím těchto faktorů jsme připravili první návrhy obalů, vycházející z našich zkušeností s podobnými realizacemi.
… A PAK JSME ZAČALI ZNOVA
Protože se ale snažíme vždy vyplnit moto společnosti LOGIK „Chtějte víc od své tiskárny“, rozhodli jsme se představit klientovi ještě jeden návrh – takový, který tu ještě nebyl a který zdánlivě bourá všechna pravidla. Jenže splnil všechno, co jsme zamýšleli – byl prostě jiný.
VÝSLEDEK JE JINÝ
A tak zatímco na tradičním promo obalu na svatou trojici lahev + 2 sklenky vidíte všechny tři prvky díky výsekům, krabice pro Aňejo Especial se díky své vysouvací konstrukci tváří tajemně. To by samo o sobě možná stačilo k upoutání pozornosti, ale těžko by si zákazník udělal přehled o tom, co koupí získá. Proto přišla na řadu práce s grafikou. Jako podklad jsme rozpracovali „malířský“ motiv, který produkt používá v komunikaci prostřednictvím jiných komunikačních kanálů. Celému balení dominuje logo Especial a decentně umístěná ilustrace obsahu balení. Třetí komunikační plochou je červená páska, kterou je krabice svázaná a jejímž dominantním prvkem je značka. Oproti podobným krabicím jsme nevsadili na hladký karton, ale na tenkou vlnitou lepenku, která podle nás mnohem lépe vystihuje produkt a odkazuje na dlouhé zrání v sudech.
CUBA LIBRE: KUBÁNSKÁ LEGENDA
Stejně jako v případě Mojita a Daiquiri je i přesný původ Cuba Libre zahalen rouškou tajemství. Jedinou jistotou je, že tento koktejl byl poprvé popíjen na Kubě. A rok? Snad 1900. Nebo možná ještě dříve. Rok 1900 se obecně bere jako rok, kdy na ostrov spolu s americkými vojáky dorazila Coca-Cola. Avšak „Cuba Libre!“ (Svobodná Kuba!) byl bojový pokřik kubánské osvobozenecké armády během války za nezávislost, která skončila již roku 1878. Pokud necháme stranou rok původu, kdo byl prvním barmanem, který do nápoje přidal limetu? To už asi nikdy nezjistíme…
Napište nám:
print@log.cz
Volejte nám:
+420 270 004 398
SETKÁNÍ V.I.P. V SAMECHOVĚ
Klient: UNIQA pojišťovna, a. s. Mezi projekty marketingové a reklamní agentury společnosti LOGIK…
DÁRKOVÉ BALENÍ S PŘIDANOU HODNOTOU
Především o Vánocích roste prodej dárkových balíčků. I v průběhu roku ale mohou být vhodným…
NAŠI ZÁKAZNÍCI
V posledních dvou letech jsme realizovali řadu rozsáhlých a úspěšných zakázek pro významné české…
PRÁCE PRO ZNAČKU JACK DANIEL’S JE RADOST
O materiály podpory prodeje značek rodiny Jack Daniel’s se ve společnosti Brown-Forman Czech…
OBALY SCHWARZKOPF PROFESSIONAL 2015
Klient: Henkel Už druhý rok za sebou připravovala společnost LOGIK od prvotních návrhů až po…
Perfetti van Melle
„Kampaň Chupa Chups do škol, kterou pro nás připravila a také po technické stránce…
VYPRODALI DÍKY OBALU
Klient: Henkel – Schwarzkopf Professional Sada promo balení na předvánoční trh v sedmi…
PAPÍR DĚLÁ VÁNOCE
MARKETING & MEDIA 41/2015 Podzim je v tiskárnách vánoční období. Připravujeme nejen…
LOGIK, S.R.O.
Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.