DÁRKOVÉ BALENÍ S PŘIDANOU HODNOTOU
Především o Vánocích roste prodej dárkových balíčků. I v průběhu roku ale mohou být vhodným doplňkovým sortimentem. Aby byl prodej dárkových balení produktů efektivní, je třeba věnovat čas promyšlení strategie a plánování a to my v LOGIKu samozřejmě víme. Mimo jiné je třeba vzít v úvahu znalost trendů a reflektovat cíle, které mají dárková balení splnit.
Nejčastěji se na dárkové balíčky zaměřují prodejci drogerie a kosmetiky, vitamínů a dalších doplňků stravy a také alkoholu.
Proč právě dárková balení?
– Hezký balíček buduje image značky u stávajících i budoucích zákazníků.
– Jednorázové navýšení prodejů.
– Touha zákazníka zkusit něco nového.
– Jiná skupina kupujících oproti prodejům v běžném roce.
Na co se zaměřit?
– Správný výběr produktů: musí být přijatelné pro kupujícího i obdarovaného, proto se většinou jedná o nejrozšířenější výrobky obecného charakteru.
– Cenová elasticita: vyjděme vstříc jak movitějším klientům, tak těm, kteří mají hlouběji do kapsy (dětem).
– Vnímaná hodnota dárkového balení: musí být jasná na první pohled.
– Posezonní výprodej: upouští se od „vánočního“ vzhledu, aby bylo možné dárková balení nabídnout i mimo sezonu.
– Na designu záleží: a to jak na úpravě dárkového balení, tak na vystavení v místě prodeje.
Hlavní koncepty dárkových balení na trhu potravinových doplňků
– 2 + 1 zdarma: jasně a rychle komunikovaná výhoda. Alternativou je komunikace typu „kúra na měsíc zdarma“ apod.
– Produkt navíc zdarma: nejčastěji kombinace zavedeného produktu plus produktu, který chce vlastník značky „protlačit“. Druhý produkt je často i v menším balení.
– Dárek zdarma: drobnost, která může rozhodovat, pokud je dobře zvolena. Každý rád dostane něco „zdarma“.
Úspěšnost dárkového balení tak závisí na více faktorech, jako jsou správná volba produktů, vhodný a rychle pochopitelný koncept, dobrá komunikace a podpora směrem ke konečnému zákazníkovi. Vymyslíme, zařídíme a zrealizujeme vše.
Napište nám:
print@log.cz
Volejte nám:
+420 270 004 398
SETKÁNÍ V.I.P. V SAMECHOVĚ
Klient: UNIQA pojišťovna, a. s. Mezi projekty marketingové a reklamní agentury společnosti LOGIK…
„ESPECIÁLNÍ“ BALENÍ: HAVANA CLUB ESPECIAL
Dárková balení prémiových alkoholických nápojů často sází na osvědčený recept přibalených…
NAŠI ZÁKAZNÍCI
V posledních dvou letech jsme realizovali řadu rozsáhlých a úspěšných zakázek pro významné české…
PRÁCE PRO ZNAČKU JACK DANIEL’S JE RADOST
O materiály podpory prodeje značek rodiny Jack Daniel’s se ve společnosti Brown-Forman Czech…
OBALY SCHWARZKOPF PROFESSIONAL 2015
Klient: Henkel Už druhý rok za sebou připravovala společnost LOGIK od prvotních návrhů až po…
Perfetti van Melle
„Kampaň Chupa Chups do škol, kterou pro nás připravila a také po technické stránce…
VYPRODALI DÍKY OBALU
Klient: Henkel – Schwarzkopf Professional Sada promo balení na předvánoční trh v sedmi…
PAPÍR DĚLÁ VÁNOCE
MARKETING & MEDIA 41/2015 Podzim je v tiskárnách vánoční období. Připravujeme nejen…
LOGIK, S.R.O.
Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.