INSPIRACE, blog

DIRECT MAILY SPOLEČNOSTI LOGIK BODUJÍ

Direct mailing s vnímanou přidanou hodnotou představuje pro nás i naše zákazníky způsob, jak za optimální náklady zajímavou cestou oslovit široké spektrum příjemců. Atraktivní nápad, kompletní přípravu a realizaci ve špičkovém provedení můžeme zajistit i pro vaše marketingové záměry.

Komunikace prostřednictvím in-house navržených a vyrobených direct mailů prezentujících možnosti tiskárny LOGIK získala ocenění na oborových soutěžích i oblibu mezi klienty.

Už ve druhé půlce roku 2015 jsme si interně řekli, že chceme, aby naše komunikace se zákazníky dokonale prezentovala filozofii společnosti LOGIK, vyjádřenou firemním claimem Chtějte víc od své tiskárny. Chceme příjemce potěšit, pobavit a ukázat jim, co umíme. Prostě přijít s něčím, co má přidanou hodnotu pro toho, po kom žádáme, aby se alespoň chvilku věnoval naší reklamě. 

Proto jsme se rozhodli opustit tradiční reklamní kanály, třeba inzerci v časopisech, a vsadit na osobní komunikaci v podobě direct mailu.

OCENĚNÝ KALENDÁŘ

Prvním výrazným direct mailem společnosti LOGIK, s.r.o., který cílil především na stávající klienty, je stolní kalendář na rok 2016. Ten sloužil nejen jako firemní PF na přelomu roku, ale i po celý rok jako pozornost pro zákazníky.

Kvality kalendáře ocenila i porota prestižní soutěže Kalendář 2016. V soutěži obdržela společnost LOGIK zvláštní cenu poroty za celkové polygrafické zpracování jako kalendář, který nejlépe ze všech přibližně 130 přihlášených využívá potenciálu tisku a zušlechťování tiskovin. „Zkrátka jsme byli oceněni za nejlepší tiskařskou práci,“ říká Václav Loubek, marketingový manažer společnosti.

Dalším důležitým oceněním je i nominace mezi nejlepší v kategorii reklamní kalendář a 3. místo v kategorii reklamní kancelářské potřeby prestižní soutěže Hvězda 3D reklamy. „Obě ocenění nás obzvlášť těší, protože náš kalendář není jen kalendář, ale i ukázka toho, co umíme navrhnout, zkonstruovat a vyrobit vlastními kapacitami v tiskárně LOGIK,“ popisuje Václav Loubek.

Ve spolupráci s grafiky a konstruktéry společnosti LOGIK vzniklo několik kreativních konceptů PF, z nichž zvítězil stolní kalendář v krabičce. „Jednotlivým měsíčním kartám jsme dali netradiční design, který demonstruje naše schopnosti v oblasti výseku. Jejich zadní strana zároveň informuje o jednotlivých produktech společnosti LOGIK. Povrchová úprava demonstruje zušlechťovací techniky používané v polygrafii. Zjednodušeně řečeno, primárně jsme komunikovali kalendáře, ale sekundárně i ostatní naše produkty, tiskařské dovednosti a vybavení a schopnosti konstrukce, designu a marketingové a reklamní agentury,“ popisuje koncept kalendáře Václav Loubek.

VÍTALI JSME JARO

Následný jarní direct mail společnosti LOGIK byl postaven na myšlence předat klientům coby symbol jara rozkvetlou květinu. Proto koncem března obdrželi stávající i potenciální zákazníci stylizovanou krabici, v níž byla usazena kartonová květina v květináči, který zároveň sloužil jako prostor pro informace o společnosti LOGIK.

Aby byla radost z jara ještě větší, konstrukce celého setu byla navržena záměrně tak, aby při snaze vytáhnout květinu z krabice šla ven jen květina a odhalil se tak vnitřní prostor květináče, který jako překvapení skrýval vynikající čokoládové bonbony.

Specifikem tohoto direct mailu byla logistika. Vzhledem k panujícím teplým dnům, sezonnosti a dalším faktorům bylo třeba celou zásilku, zhruba 500 ks, rozvézt k našim klientům během jediného dne. A ještě jedna věc – během kompletace nedošlo k žádným ztrátám na počtu kusů. Naši pracovníci ve výrobě jsou stoprocentní profesionálové.

Letní grilování

Zatím poslední z řady direct mailů společnosti LOGIK je tematická letní sada na grilování. To je pro polygrafický závod poměrně jednoduchý výrobek, spočívající v ořezu materiálu zvaného atika a jeho laminaci potištěnou samolepkou. My jsme ale opět chtěli něco víc. Na jednu stranu jsme natiskli prostírání, na druhou pak přišly fragmenty herního pole pro hru Člověče, nezlob se! Vyrobili jsme i figurky, podtácky a celou krabici. 

Prostě jsme chtěli, aby si naši zákazníci prodloužili společné chvíle při grilování dlouho poté, co dojedí poslední bavorskou klobásku či šťavnatý steak. V těchto dnech je sada na grilování na cestě k vám.


Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


3D BETLÉM

INSPIRACE, design, vyrobili jsme…

3D BETLÉM

Při návrhu PF pro rok 2018 jsme se inspirovali 3D knihami, které jsme nedávno odevzdali…

více ›

DIRECT MAIL UKÁŽE MOŽNOSTI LOGIKu

INSPIRACE

DIRECT MAIL UKÁŽE MOŽNOSTI LOGIKu

Společnost LOGIK spustí ve druhé polovině března direct mailovou B2B kampaň s názvem…

více ›

JEŽÍŠEK, NEBO SANTA CLAUS?

INSPIRACE

JEŽÍŠEK, NEBO SANTA CLAUS?

Letošní péefko, tak jak je naším dobrým zvykem, má za cíl nejen potěšit a zaujmout originalitou,…

více ›

Přivítali jsme jaro…

INSPIRACE

Přivítali jsme jaro…

Při návrhu obalů a dalších promo materiálů pro naše klienty se snažíme, aby samotný prvek měl…

více ›

LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.

TOP