![ÚSPĚCH CHUPA CHUPS VE ŠKOLÁCH ÚSPĚCH CHUPA CHUPS VE ŠKOLÁCH](https://log.cz/data/images/novinky/uspech-chupa-chups-ve-skolach/0.jpg)
Cílem kampaně bylo oslovit atraktivním způsobem žáky a studenty základních a středních škol přímo na školní půdě, rozehrát zábavu spojenou se značkou Chupa Chups a podpořit vnímané propojení značky s hudbou pro mladé. Z toho důvodu se značka spojila s hudebními hvězdami. V České republice byl hlavním tahákem kampaně Ben Cristovao, na Slovensku rapper Majk Spirit. Hlavní cenou pak byl v obou zemích koncert těchto hvězd pro celou školu.
NETRADIČNÍ SEGMENT
Požadavkem zadavatele bylo dostat značku přímo do škol. Tento požadavek je velmi nestandardní a většina zadavatelů se těmto kampaním vzhledem k legislativním a věcným komplikacím vyhýbá. Na školní půdě v podstatě nelze použít standardní prvky výkonnostních mechanik soutěží. Je nutné respektovat požadavky zákona a zároveň pracovat s vnímáním kampaně ze strany vedení škol i rodičů dětí. Dalším klíčovým faktorem je samozřejmě oslovit žáky a studenty. Pro účely kampaně jsme připravili jednoduchý, ale o to účinnější model. Třídní kolektivy dostaly za úkol vyrobit pod vedením svých učitelů z obalů produktů Chupa Chups plakát s hudební tematikou (ČR), respektive obal nového CD Majka Spirita (SR).
BOJ O HVĚZDY
Přestože obě národní hvězdy byly hlavním poutákem soutěže s Chupa Chups, nebyl jejich koncert jedinou součástí hlavní ceny. Další cenou pro vítěznou třídu byl finanční příspěvek 80 000 Kč na rekonstrukci tělocvičny či její vybavení. A vítězná třída si také zajela na cool výlet za 40 000 Kč. Třídy na 2. a 3. místě pak vyrazily na výlet za 15 000 Kč.
REALIZACE
Kromě návrhu a řízení soutěže jsme ve společnosti LOGIK navrhovali i kompletní realizaci podpůrné kampaně. Bez podpory vedení škol by akce nefungovala. Proto jsme realizovali directmailovou kampaň, kdy ředitelé obdrželi jak motivační dopis, tak sérii informačních materiálů pro pedagogický sbor a POS materiálů pro umístění na vhodných místech školních budov.
Ve spolupráci se společností spravující reklamní nosiče na základních a středních školách proběhla plakátová kampaň. Informace o kampani ve směru k učitelům se formou PR článků, redakčních článků a inzerce objevily i v Učitelských novinách.
PODPORA KAMPANĚ
V rámci podpory soutěže byla samozřejmě připravena i kampaň mimo školy, která cílila přímo na žáky a studenty. Cílem této dílčí kampaně bylo informovat rovnou potenciální účastníky a přimět je k přesvědčení jejich učitelů a ředitelů k zapojení do soutěže. Zde společnost LOGIK zadavateli navrhla využít zejména inzerci ve speciálně vybraných časopisech a na online serverech orientovaných na mladé a diverzifikovanou POS kampaň zaměřenou primárně na menší prodejny umístěné v okolí škol.
VÝSLEDEK
Jak ukázaly výsledky, zvolené komunikační kanály spolu s atraktivní mechanikou zaznamenaly až nečekaný úspěch a potvrdily erudici naší společnosti při návrhu a realizaci kompletních komunikačních kampaní.
Sázka na hvězdy a další atraktivní ceny, kreativní mechaniku a zapojení kolektivního ducha zabrala, a to jak v České republice, tak na Slovensku. Sbírání obalů a jejich přetvoření v dokonalá díla se na měsíc staly zábavou pro téměř tisícovku školních tříd.
Jediným problémem v rámci celé kampaně bylo konečné hodnocení a výběr vítězů kampaně. Soutěžní návrhy zabraly téměř čtyři palety. V rámci hodnocení bylo uděláno ve spolupráci s porotou několik předvýběrů, a i přesto měla porota ve finálním výběru neuvěřitelně těžkou práci při volbě těch nejlepších děl.
SLOVO KLIENTA
„Kampaň Chupa Chups do škol, kterou pro nás připravila a také po technické stránce zabezpečovala společnost LOGIK, překonala naše očekávání. Díky kreativní mechanice a vhodně zvoleným cenám se do kampaně zapojilo tisíc škol a přibližně 25 tisíc dětí. Výsledkem byly úžasné nápadité výstupy, které byly navíc silně propojeny se značkou. Práce všech účastníků nám udělaly velkou radost. V současné době totiž není vůbec jednoduché takhle aktivně zapojit děti a přimět je, aby dobrovolně a společně pracovaly na jednom projektu s jedním společným cílem. Věřím, že si čas na projektu užily a i díky kampani se jejich vztah ke značce Chupa Chups prohloubil.“
Katarína Fiantoková, Perfetti van Melle
Napište nám:
print@log.cz
Volejte nám:
+420 270 004 398
![POMÁHÁME NAŠIM ZÁKAZNÍKŮM NAPLŇOVAT JEJICH CÍLE POMÁHÁME NAŠIM ZÁKAZNÍKŮM NAPLŇOVAT JEJICH CÍLE](https://log.cz/data/images/news/s_16.jpg)
POMÁHÁME NAŠIM ZÁKAZNÍKŮM NAPLŇOVAT JEJICH CÍLE
PRACUJEME PRO NEJVĚTŠÍ ZÁKAZNÍKY NA TRHU. PŘIDEJTE SE K NIM I VY Na počátku každé realizace…
![CHCETE VÍC OD SVÉ TISKÁRNY? UMÍME TAKÉ EXKLUZIVNÍ ŠPERKY CHCETE VÍC OD SVÉ TISKÁRNY? UMÍME TAKÉ EXKLUZIVNÍ ŠPERKY](https://log.cz/data/images/news/s_19.jpg)
CHCETE VÍC OD SVÉ TISKÁRNY? UMÍME TAKÉ EXKLUZIVNÍ ŠPERKY
Že dokážeme navrhnout a realizovat cokoliv ze světa tisku, to už určitě víte. Umíme toho ale…
![BENU V NOVÉM HÁVU BENU V NOVÉM HÁVU](https://log.cz/data/images/news/s_20.jpg)
BENU V NOVÉM HÁVU
Cílem projektu brandingu bylo vhodným způsobem navázat na nově budovaný komunikační koncept…
![SPOLEČNOST LOGIK SPOLEČNOST LOGIK](https://log.cz/data/images/news/s_21.jpg)
SPOLEČNOST LOGIK
Patříme mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky. Máme rozsáhlé možnosti v…
![CHCETE BÝT SPOKOJENÝM ZÁKAZNÍKEM? CHCETE BÝT SPOKOJENÝM ZÁKAZNÍKEM?](https://log.cz/data/images/news/s_22.jpg)
CHCETE BÝT SPOKOJENÝM ZÁKAZNÍKEM?
Jaké jsou důvody, proč spolupráci se společností LOGIK volí už více než 15 procent firem ze…
![OTEVŘENÍ PARKOVÉHO MUZEA OTEVŘENÍ PARKOVÉHO MUZEA](https://log.cz/data/images/news/s_23.jpg)
OTEVŘENÍ PARKOVÉHO MUZEA
Klient: Skanska Reality, a. s. V polovině června se společnost LOGIK podílela na organizaci…
![DONUTY NA SNĚHU DONUTY NA SNĚHU](https://log.cz/data/images/news/s_25.jpg)
DONUTY NA SNĚHU
Klient: La Lorraine, a. s. Pro segment donutů jsme v letošní zimě připravili a kompletně…
![LOGISTIKA není jen dodání zboží LOGISTIKA není jen dodání zboží](https://log.cz/data/images/news/s_37.jpg)
LOGISTIKA není jen dodání zboží
Logistika je důležitým spojovacím článkem mezi výrobou a zákazníkem, představuje veškeré skladové…
LOGIK, S.R.O.
![](/data/images/home/MG_7190-web.jpeg)
Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.