Cílem kampaně bylo oslovit atraktivním způsobem žáky a studenty základních a středních škol přímo na školní půdě, rozehrát zábavu spojenou se značkou Chupa Chups a podpořit vnímané propojení značky s hudbou pro mladé. Z toho důvodu se značka spojila s hudebními hvězdami. V České republice byl hlavním tahákem kampaně Ben Cristovao, na Slovensku rapper Majk Spirit. Hlavní cenou pak byl v obou zemích koncert těchto hvězd pro celou školu.
NETRADIČNÍ SEGMENT
Požadavkem zadavatele bylo dostat značku přímo do škol. Tento požadavek je velmi nestandardní a většina zadavatelů se těmto kampaním vzhledem k legislativním a věcným komplikacím vyhýbá. Na školní půdě v podstatě nelze použít standardní prvky výkonnostních mechanik soutěží. Je nutné respektovat požadavky zákona a zároveň pracovat s vnímáním kampaně ze strany vedení škol i rodičů dětí. Dalším klíčovým faktorem je samozřejmě oslovit žáky a studenty. Pro účely kampaně jsme připravili jednoduchý, ale o to účinnější model. Třídní kolektivy dostaly za úkol vyrobit pod vedením svých učitelů z obalů produktů Chupa Chups plakát s hudební tematikou (ČR), respektive obal nového CD Majka Spirita (SR).
BOJ O HVĚZDY
Přestože obě národní hvězdy byly hlavním poutákem soutěže s Chupa Chups, nebyl jejich koncert jedinou součástí hlavní ceny. Další cenou pro vítěznou třídu byl finanční příspěvek 80 000 Kč na rekonstrukci tělocvičny či její vybavení. A vítězná třída si také zajela na cool výlet za 40 000 Kč. Třídy na 2. a 3. místě pak vyrazily na výlet za 15 000 Kč.
REALIZACE
Kromě návrhu a řízení soutěže jsme ve společnosti LOGIK navrhovali i kompletní realizaci podpůrné kampaně. Bez podpory vedení škol by akce nefungovala. Proto jsme realizovali directmailovou kampaň, kdy ředitelé obdrželi jak motivační dopis, tak sérii informačních materiálů pro pedagogický sbor a POS materiálů pro umístění na vhodných místech školních budov.
Ve spolupráci se společností spravující reklamní nosiče na základních a středních školách proběhla plakátová kampaň. Informace o kampani ve směru k učitelům se formou PR článků, redakčních článků a inzerce objevily i v Učitelských novinách.
PODPORA KAMPANĚ
V rámci podpory soutěže byla samozřejmě připravena i kampaň mimo školy, která cílila přímo na žáky a studenty. Cílem této dílčí kampaně bylo informovat rovnou potenciální účastníky a přimět je k přesvědčení jejich učitelů a ředitelů k zapojení do soutěže. Zde společnost LOGIK zadavateli navrhla využít zejména inzerci ve speciálně vybraných časopisech a na online serverech orientovaných na mladé a diverzifikovanou POS kampaň zaměřenou primárně na menší prodejny umístěné v okolí škol.
VÝSLEDEK
Jak ukázaly výsledky, zvolené komunikační kanály spolu s atraktivní mechanikou zaznamenaly až nečekaný úspěch a potvrdily erudici naší společnosti při návrhu a realizaci kompletních komunikačních kampaní.
Sázka na hvězdy a další atraktivní ceny, kreativní mechaniku a zapojení kolektivního ducha zabrala, a to jak v České republice, tak na Slovensku. Sbírání obalů a jejich přetvoření v dokonalá díla se na měsíc staly zábavou pro téměř tisícovku školních tříd.
Jediným problémem v rámci celé kampaně bylo konečné hodnocení a výběr vítězů kampaně. Soutěžní návrhy zabraly téměř čtyři palety. V rámci hodnocení bylo uděláno ve spolupráci s porotou několik předvýběrů, a i přesto měla porota ve finálním výběru neuvěřitelně těžkou práci při volbě těch nejlepších děl.
SLOVO KLIENTA
„Kampaň Chupa Chups do škol, kterou pro nás připravila a také po technické stránce zabezpečovala společnost LOGIK, překonala naše očekávání. Díky kreativní mechanice a vhodně zvoleným cenám se do kampaně zapojilo tisíc škol a přibližně 25 tisíc dětí. Výsledkem byly úžasné nápadité výstupy, které byly navíc silně propojeny se značkou. Práce všech účastníků nám udělaly velkou radost. V současné době totiž není vůbec jednoduché takhle aktivně zapojit děti a přimět je, aby dobrovolně a společně pracovaly na jednom projektu s jedním společným cílem. Věřím, že si čas na projektu užily a i díky kampani se jejich vztah ke značce Chupa Chups prohloubil.“
Katarína Fiantoková, Perfetti van Melle
Napište nám:
print@log.cz
Volejte nám:
+420 270 004 398
POMÁHÁME NAŠIM ZÁKAZNÍKŮM NAPLŇOVAT JEJICH CÍLE
PRACUJEME PRO NEJVĚTŠÍ ZÁKAZNÍKY NA TRHU. PŘIDEJTE SE K NIM I VY Na počátku každé realizace…
CHCETE VÍC OD SVÉ TISKÁRNY? UMÍME TAKÉ EXKLUZIVNÍ ŠPERKY
Že dokážeme navrhnout a realizovat cokoliv ze světa tisku, to už určitě víte. Umíme toho ale…
BENU V NOVÉM HÁVU
Cílem projektu brandingu bylo vhodným způsobem navázat na nově budovaný komunikační koncept…
SPOLEČNOST LOGIK
Patříme mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky. Máme rozsáhlé možnosti v…
CHCETE BÝT SPOKOJENÝM ZÁKAZNÍKEM?
Jaké jsou důvody, proč spolupráci se společností LOGIK volí už více než 15 procent firem ze…
OTEVŘENÍ PARKOVÉHO MUZEA
Klient: Skanska Reality, a. s. V polovině června se společnost LOGIK podílela na organizaci…
DONUTY NA SNĚHU
Klient: La Lorraine, a. s. Pro segment donutů jsme v letošní zimě připravili a kompletně…
LOGISTIKA není jen dodání zboží
Logistika je důležitým spojovacím článkem mezi výrobou a zákazníkem, představuje veškeré skladové…
LOGIK, S.R.O.
Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.