Polovina lidí používá v obchodě mobil. Lze toho využít v in-store kampani?
Díky mobilním telefonům se chování zákazníků online obchodů přenáší globálně i do kamenných prodejen. Novou realitou je tak online srovnávání cen a větší interaktivita nakupování, což potvrzuje globální výzkum GfK. Co s tím?
Nejprve čísla. Polovina, přesně 49 procent, nakupujících ve věku 20–29 let používá při nákupech mobilní telefon, nejčastěji k porovnání cen konkrétního produktu, k telefonickým konzultacím s blízkými a k vyfotografování produktů. Podobné chování zaznamenáváme i v cílových skupinách 15–19 a 30–39, zde se k práci s telefonem přiznává shodně 45 procent respondentů.
Uživatelé online obchodů si tak jednoznačně přenášejí své chování i do kamenných prodejen. A je docela překvapivé, že toto chování je podobné jak u žen, tak u mužů. Včetně focení produktů.
Optimální využití nejnovějších poznatků, jako je zmiňovaný výzkum GfK, při plánování vaší příští in-store kampaně může být tím faktorem, který rozděluje kampaně na úspěšné a neúspěšné. Rozhodně se tak vyplatí připravovat i relativně obyčejnou in-store kampaň s ohledem na napojení na online nástroje.
K tomu vám může pomoci zajímavá grafika (nezapomeňte, že uživatelé mobilů si produkty fotografují – tak ať ten váš vypadá na fotkách nejlépe), zapojení online odkazů do grafiky sekundárních vystavení a dalších nástrojů, návrh technologie komunikace (wi-fi, BT, iBeacon, NFC) a vytvoření a propojení offline a online obsahu.
Až budete příště vybírat realizátora kampaně, zeptejte se své tiskárny (kromě ceny) i na nástroje, kterými zajistí maximální efektivitu kampaně. LOGIK neustále sleduje vyvíjející se trendy a díky kombinaci tiskárny se službami reklamní agentury je dokáže efektivně zapojit do návrhů pro své klienty.
Napište nám:
print@log.cz
Volejte nám:
+420 270 004 398
POMÁHÁME NAŠIM ZÁKAZNÍKŮM NAPLŇOVAT JEJICH CÍLE
PRACUJEME PRO NEJVĚTŠÍ ZÁKAZNÍKY NA TRHU. PŘIDEJTE SE K NIM I VY Na počátku každé realizace…
CHCETE VÍC OD SVÉ TISKÁRNY? UMÍME TAKÉ EXKLUZIVNÍ ŠPERKY
Že dokážeme navrhnout a realizovat cokoliv ze světa tisku, to už určitě víte. Umíme toho ale…
BENU V NOVÉM HÁVU
Cílem projektu brandingu bylo vhodným způsobem navázat na nově budovaný komunikační koncept…
SPOLEČNOST LOGIK
Patříme mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky. Máme rozsáhlé možnosti v…
CHCETE BÝT SPOKOJENÝM ZÁKAZNÍKEM?
Jaké jsou důvody, proč spolupráci se společností LOGIK volí už více než 15 procent firem ze…
OTEVŘENÍ PARKOVÉHO MUZEA
Klient: Skanska Reality, a. s. V polovině června se společnost LOGIK podílela na organizaci…
DONUTY NA SNĚHU
Klient: La Lorraine, a. s. Pro segment donutů jsme v letošní zimě připravili a kompletně…
LOGISTIKA není jen dodání zboží
Logistika je důležitým spojovacím článkem mezi výrobou a zákazníkem, představuje veškeré skladové…
LOGIK, S.R.O.
Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.