![Mobily v in-store kampani? Mobily v in-store kampani?](https://log.cz/data/images/novinky/mobily-v-in-store-kampani/0.jpg)
Polovina lidí používá v obchodě mobil. Lze toho využít v in-store kampani?
Díky mobilním telefonům se chování zákazníků online obchodů přenáší globálně i do kamenných prodejen. Novou realitou je tak online srovnávání cen a větší interaktivita nakupování, což potvrzuje globální výzkum GfK. Co s tím?
Nejprve čísla. Polovina, přesně 49 procent, nakupujících ve věku 20–29 let používá při nákupech mobilní telefon, nejčastěji k porovnání cen konkrétního produktu, k telefonickým konzultacím s blízkými a k vyfotografování produktů. Podobné chování zaznamenáváme i v cílových skupinách 15–19 a 30–39, zde se k práci s telefonem přiznává shodně 45 procent respondentů.
Uživatelé online obchodů si tak jednoznačně přenášejí své chování i do kamenných prodejen. A je docela překvapivé, že toto chování je podobné jak u žen, tak u mužů. Včetně focení produktů.
Optimální využití nejnovějších poznatků, jako je zmiňovaný výzkum GfK, při plánování vaší příští in-store kampaně může být tím faktorem, který rozděluje kampaně na úspěšné a neúspěšné. Rozhodně se tak vyplatí připravovat i relativně obyčejnou in-store kampaň s ohledem na napojení na online nástroje.
K tomu vám může pomoci zajímavá grafika (nezapomeňte, že uživatelé mobilů si produkty fotografují – tak ať ten váš vypadá na fotkách nejlépe), zapojení online odkazů do grafiky sekundárních vystavení a dalších nástrojů, návrh technologie komunikace (wi-fi, BT, iBeacon, NFC) a vytvoření a propojení offline a online obsahu.
Až budete příště vybírat realizátora kampaně, zeptejte se své tiskárny (kromě ceny) i na nástroje, kterými zajistí maximální efektivitu kampaně. LOGIK neustále sleduje vyvíjející se trendy a díky kombinaci tiskárny se službami reklamní agentury je dokáže efektivně zapojit do návrhů pro své klienty.
Napište nám:
print@log.cz
Volejte nám:
+420 270 004 398
![POMÁHÁME NAŠIM ZÁKAZNÍKŮM NAPLŇOVAT JEJICH CÍLE POMÁHÁME NAŠIM ZÁKAZNÍKŮM NAPLŇOVAT JEJICH CÍLE](https://log.cz/data/images/news/s_16.jpg)
POMÁHÁME NAŠIM ZÁKAZNÍKŮM NAPLŇOVAT JEJICH CÍLE
PRACUJEME PRO NEJVĚTŠÍ ZÁKAZNÍKY NA TRHU. PŘIDEJTE SE K NIM I VY Na počátku každé realizace…
![CHCETE VÍC OD SVÉ TISKÁRNY? UMÍME TAKÉ EXKLUZIVNÍ ŠPERKY CHCETE VÍC OD SVÉ TISKÁRNY? UMÍME TAKÉ EXKLUZIVNÍ ŠPERKY](https://log.cz/data/images/news/s_19.jpg)
CHCETE VÍC OD SVÉ TISKÁRNY? UMÍME TAKÉ EXKLUZIVNÍ ŠPERKY
Že dokážeme navrhnout a realizovat cokoliv ze světa tisku, to už určitě víte. Umíme toho ale…
![BENU V NOVÉM HÁVU BENU V NOVÉM HÁVU](https://log.cz/data/images/news/s_20.jpg)
BENU V NOVÉM HÁVU
Cílem projektu brandingu bylo vhodným způsobem navázat na nově budovaný komunikační koncept…
![SPOLEČNOST LOGIK SPOLEČNOST LOGIK](https://log.cz/data/images/news/s_21.jpg)
SPOLEČNOST LOGIK
Patříme mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky. Máme rozsáhlé možnosti v…
![CHCETE BÝT SPOKOJENÝM ZÁKAZNÍKEM? CHCETE BÝT SPOKOJENÝM ZÁKAZNÍKEM?](https://log.cz/data/images/news/s_22.jpg)
CHCETE BÝT SPOKOJENÝM ZÁKAZNÍKEM?
Jaké jsou důvody, proč spolupráci se společností LOGIK volí už více než 15 procent firem ze…
![OTEVŘENÍ PARKOVÉHO MUZEA OTEVŘENÍ PARKOVÉHO MUZEA](https://log.cz/data/images/news/s_23.jpg)
OTEVŘENÍ PARKOVÉHO MUZEA
Klient: Skanska Reality, a. s. V polovině června se společnost LOGIK podílela na organizaci…
![DONUTY NA SNĚHU DONUTY NA SNĚHU](https://log.cz/data/images/news/s_25.jpg)
DONUTY NA SNĚHU
Klient: La Lorraine, a. s. Pro segment donutů jsme v letošní zimě připravili a kompletně…
![LOGISTIKA není jen dodání zboží LOGISTIKA není jen dodání zboží](https://log.cz/data/images/news/s_37.jpg)
LOGISTIKA není jen dodání zboží
Logistika je důležitým spojovacím článkem mezi výrobou a zákazníkem, představuje veškeré skladové…
LOGIK, S.R.O.
![](/data/images/home/MG_7190-web.jpeg)
Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.