DONUTY NA SNĚHU

event, case study

DONUTY NA SNĚHU

Klient: La Lorraine, a. s.

Pro segment donutů jsme v letošní zimě připravili a kompletně realizovali sérii eventů napříč lyžařskými středisky v České republice.

Eventy dokážou podpořit značku a rozehrát zábavu

Cílem projektu bylo atraktivním a nenásilným způsobem seznámit návštěvníky lyžařských středisek s konceptem donutů společnosti La Lorraine a podpořit obrat partnerských prodejen této společnosti.

Z toho důvodu byl připraven koncept atraktivního dvoustánku, který spojil ochutnávku minidonutů s možností vyfotit se a následně s pořízenou fotkou prostřednictvím Facebooku soutěžit. Pro podporu partnerských prodejen byl připraven voucher na nákup 2 + 1 donutu zdarma s týdenní platností.

„Pro letošní zimu jsme se rozhodli realizovat sérii eventů napříč zimními středisky a nenásilnou formou tak podpořit povědomí o kategorii donutů. Akci jsme realizovali ve spolupráci s našimi prodejními partnery v 7 lyžařských střediscích. Letošní rok, který jsme pojali jako testovací, potvrdil obrovský potenciál podobných projektů.“

Katarína Balcová, brand manager, LA LORRAINE BAKERY GROUP
Ucelený koncept zábavy
  • Stánek s možností ochutnat promoční minidonuty.
  • Fotostánek s rekvizitami pro možnost získání atraktivní fotky.
  • Rozdávání promočních donutů z promočního koše přímo na sjezdovce, lanovce nebo ve frontě na vlek.
  • Vouchery na 2 + 1 donut zdarma u partnera ve skiareálu.
7 zimních středisek, 14 dnů zábavy

Černá hora (13.−14. 1. 2017)
Novako Boží Dar (4.−5. 2. 2017)
Černý Důl (11.−12. 2. 2017)
Skiareál Kohútka (18. 2. 2017)
Skiareál Bílá (19. 2. 2017)
Červená Voda (25.−26. 2. 2017)
Pec pod Sněžkou (13.−14. 1. 2017)

14 000 rozdaných donutů, více než 40 000 oslovených potenciálních zákazníků značky

Obrovský zájem doprovázel akci v každém lyžařském středisku. Kompaktní a sehraný tým promotérů dokázal zájemcům vhodně vysvětlit podstatu akce, nabídnout voucher, zodpovědět téměř všechny dotazy a nenásilně nabídnout promoční minidonuty.

Se speciálně upraveným košem jsme na sjezdovkách najeli více než 240 km

Aby byl dopad akce maximální, promotéři objížděli jednotlivé sjezdovky a nabízeli vouchery a donuty přímo lidem na sjezdovkách, lanovkách a ve frontách. Tento netradiční přístup k promo akci vzbudil velký ohlas a byl návštěvníky areálu velmi pozitivně přijímán.

Více než 950 fotek z fotostanu

Významným motivátorem pro zvýšení zájmu o stánek byla možnost se v něm vyfotit a následně obdrženou fotografii umístit do soutěže na FB pořadatele.

Fotokoutek s řadou doplňkových rekvizit poskytl spoustu zábavy a dal lidem důvod k opakovaným návštěvám stánku a jeho doporučování známým…

Kreativní návrh, originální řešení, dokonalé provedení 

Adaptace globální grafiky do kompaktního vizuálního stylu akce.
Kompletní zajištění brandingu akce (plachty, bannery, promo pulty, fotostěna, muší křídla, magnetické fólie na auto).
Zajištění vybavení stanu (nůžkové stany, stoly, světla, stativy).
Návrh a realizace rozdávacích dárkových předmětů.
Zajištění týmu 4−5 promotérů a hostesek se zdravotním průkazem, lyžařskými dovednostmi, perfektním vystupováním a přirozeným šarmem na každou realizovanou akci.
Fotky pořízené profesionálním fotografem.
Zajištění rozdávaných dárkových předmětů v podobě lanyardů, reflexních pásek a multifunkčních šátků.
Návrh a příprava brandingu oblečení promotérů a hostesek.

AKCE, KTERÁ BYLA VIDĚT 

V rámci atraktivních lyžařských středisek se podařilo zrealizovat event, který byl v zimě vidět a o kterém se hovořilo. Účastníkům poskytl mnoho zábavy, partnerům pomohl získat nové zákazníky. 

  • Akce podpořila image značky a zvýšila povědomí o portfoliu donutů.
  • Zároveň se akcí získalo velké množství obrazového materiálu pro následné použití.
  • Mnoho zábavy.
  • Spousta zážitků.
  • Atraktivní podpora partnerů.
  • Materiál pro web i FB.
  • Více než 40 000 oslovených potenciálních zákazníků.
  • Více než 400% nárůst prodejů v partnerských provozovnách.

Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


POMÁHÁME NAŠIM ZÁKAZNÍKŮM NAPLŇOVAT JEJICH CÍLE

agentura

POMÁHÁME NAŠIM ZÁKAZNÍKŮM NAPLŇOVAT JEJICH CÍLE

PRACUJEME PRO NEJVĚTŠÍ ZÁKAZNÍKY NA TRHU. PŘIDEJTE SE K NIM I VY Na počátku každé realizace…

více ›

CHCETE VÍC OD SVÉ TISKÁRNY? UMÍME TAKÉ EXKLUZIVNÍ ŠPERKY

agentura

CHCETE VÍC OD SVÉ TISKÁRNY? UMÍME TAKÉ EXKLUZIVNÍ ŠPERKY

Že dokážeme navrhnout a realizovat cokoliv ze světa tisku, to už určitě víte. Umíme toho ale…

více ›

BENU V NOVÉM HÁVU

agentura

BENU V NOVÉM HÁVU

Cílem projektu brandingu bylo vhodným způsobem navázat na nově budovaný komunikační koncept…

více ›

SPOLEČNOST LOGIK

agentura

SPOLEČNOST LOGIK

Patříme mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky. Máme rozsáhlé možnosti v…

více ›

CHCETE BÝT SPOKOJENÝM ZÁKAZNÍKEM?

agentura

CHCETE BÝT SPOKOJENÝM ZÁKAZNÍKEM?

Jaké jsou důvody, proč spolupráci se společností LOGIK volí už více než 15 procent firem ze…

více ›

OTEVŘENÍ PARKOVÉHO MUZEA

event

OTEVŘENÍ PARKOVÉHO MUZEA

Klient: Skanska Reality, a. s. V polovině června se společnost LOGIK podílela na organizaci…

více ›

LOGISTIKA není jen dodání zboží

logistika

LOGISTIKA není jen dodání zboží

Logistika je důležitým spojovacím článkem mezi výrobou a zákazníkem, představuje veškeré skladové…

více ›

CENA DOPRAVY

logistika

CENA DOPRAVY

V rámci dokončovacích služeb zajistíme vlastními silami nebo pomocí smluvních partnerů dopravu…

více ›

LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.

TOP