case study
BUDOVÁNÍ HRAVÉ A VESELÉ ZNAČKY
Klient: Perfetti Van Melle Cílem aktivace značky Chupa Chups bylo kreativním způsobem oslovit…
VÝVOJ A BUDOVÁNÍ OBCHODNÍ ZNAČKY
Úkol zněl jasně: navrhnout a vyvinout novou ambiciózní značku, která bude nabízet vlastní kolekce…
NA ZAČÁTKU BYL RUM…
„Než začnete jednat, naslouchejte. Předtím, než zareagujte, přemýšlejte.Než začnete utrácet,…
napsali o nás, event, case study
LA LORRAINE BAKERY GROUP
„Pro letošní zimu jsme se rozhodli realizovat sérii eventů napříč zimními středisky a …
DONUTY NA SNĚHU
Klient: La Lorraine, a. s. Pro segment donutů jsme v letošní zimě připravili a kompletně…
VÁNOCE V BALENÍ NIVEY
Klient: Beiersdorf, spol. s r. o. Pro značku Nivea jsme vyvinuli, graficky zpracovali a…
WATCH.INK – VIRTUÁLNÍ REALITA LOGIKu
Na konci roku 2016 jsme navrhli a vyrobili netradiční platformu osobní zábavy, která byla také…
DĚLÁME OBALY, KTERÉ FUNGUJÍ JAKO DIRECT MAIL
Ohlédnutí za rokem 2016 Chceme, aby naše komunikace se zákazníky dokonale prezentovala…
JAK JE DŮLEŽITÉ MÍTI SOUTĚŽE
Význam spotřebitelských soutěží si ve společnosti LOGIK naplno uvědomujeme. Jsme schopni…
PŘÍŠERNÁ SRANDA V BILLE
Společnost REWE postavila jarní komunikaci řetězce Billa na kampani Příšerná sranda, která…
… VÁNOCE JSOU TADY!
Klient: Perfetti Van Melle Adventní kalendáře jsou úspěšným prodejním artiklem všech značek…
VYPRODALI DÍKY OBALU
Klient: Henkel – Schwarzkopf Professional Sada promo balení na předvánoční trh v sedmi…