LA LORRAINE BAKERY GROUP

napsali o nás, event, case study

LA LORRAINE BAKERY GROUP

„Pro letošní zimu jsme se rozhodli realizovat sérii eventů napříč zimními středisky a nenásilnou formou tak podpořit povědomí o kategorii donutů. Akci jsme realizovali ve spolupráci s našimi prodejními partnery v 7 lyžařských střediscích. Letošní rok, který jsme pojali jako testovací, potvrdil obrovský potenciál podobných projektů.“

Katarína Balcová, brand manager

14 000 ROZDANÝCH DONUTŮ. VÍCE NEŽ 40 000 OSLOVENÝCH POTENCIÁLNÍCH ZÁKAZNÍKŮ ZNAČKY. 950 REALIZOVANÝCH SOUTĚŽNÍCH FOTEK. To je výsledek našeho loňského zimního eventu na podporu donutů společnosti La Lorraine.

Pro produktovou skupinu donutů jsme vloni v zimě připravili a kompletně realizovali sérii eventů napříč lyžařskými areály v celé České republice. Cílem bylo atraktivním a nenásilným způsobem seznámit návštěvníky s konceptem donutů našeho klienta a podpořit obrat partnerských prodejen této společnosti v jednotlivých zimních střediscích.

Připravili jsme koncept atraktivního dvoustánku, který ochutnávku minidonutů spojil s možností vyfotit se a následně s fotkou soutěžit na Facebooku. Pro podporu partnerských prodejen jsme navíc připravili voucher na nákup donutů „2 + 1 zdarma“ s týdenní platností. Donuty jsme rozdávali ve stánku i přímo z promo košů na sjezdovkách. Jsme si jistí, že pro návštěvníky lyžařských středisek to byl jedinečný a nezapomenutelný zážitek. V každém středisku doprovázel atraktivní akci obrovský zájem. 

Kompaktní a sehraný tým promotérů dokázal zájemce oslovit, vysvětlit podstatu akce, nabídnout voucher, zodpovědět téměř všechny dotazy a příjemným způsobem nabídnout promoční minidonuty. Atraktivním „tahákem“ se ukázal být především fotokoutek s řadou doplňkových rekvizit. Poskytl návštěvníkům spoustu zábavy a nejen lyžařům dal důvod k opakovaným návštěvám stánku a jeho doporučení známým. 

V zajímavém prostředí lyžařských středisek se tak podařilo zrealizovat event, který byl vidět a o kterém se mluvilo. Účastníkům poskytl neotřelou zábavu a partnerům pomohl získat nové zákazníky. Akce podpořila image značky a zvýšila povědomí o její nabídce donutů. Zároveň jsme na akci pro klienta získali velké množství obrazového materiálu pro následné použití. 

V lehce pozměněné formě uspořádáme tuto úspěšnou akci i v letošním roce, a to v zajímavé spolupráci se společností Bretton. Ta v lyžařských střediscích představí zastupované značky lyžařského vybavení Rossignol a Dynastar. Co to znamená pro vás? Až nás v lyžařském centru uvidíte, určitě se stavte. Bude to stát za to.


Napište nám:

print@log.cz

Volejte nám:

+420 270 004 398


Brown-Forman Czech Republic

napsali o nás

Brown-Forman Czech Republic

„Čeho si cením na spolupráci se společností LOGIK? Především výsledků. Ať už se jedná o obaly,…

více ›

LOGIK, s.r.o. – pozoruhodná cesta k úspěchu

napsali o nás

LOGIK, s.r.o. – pozoruhodná cesta k úspěchu

Ocenění čtyř obalových konceptů v soutěži OBAL ROKU 2022 získala společnost LOGIK, s.r.o. Jak…

více ›

WorldStar Packaging Awards 2023 zná své vítěze

napsali o nás, ocenění

WorldStar Packaging Awards 2023 zná své vítěze

Je čas odhalit vítěze WorldStar 2023, nejprestižnějšího globálního programu ocenění obalů,…

více ›

LOGIK, S.R.O.

Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.

TOP