PŘÍŠERNÁ SRANDA V BILLE
Společnost REWE postavila jarní komunikaci řetězce Billa na kampani Příšerná sranda, která využívala sběratelského potenciálu figurek z Disneyho animovaných filmů. Komunikace sběratelské edice probíhala zejména prostřednictvím televizní reklamy a in-store. Unikátní komunikace v místě prodeje zahrnovala jak tradiční, tak méně běžné prvky. Nejvýraznější byly displeje s jednotlivými postavami v životní velikosti (vztaženo k nakupujícím), shelf stoppery, samolepky a mnoho dalších prvků.
Příšerky jako živé
Animované filmy od studií Disney a Pixar promlouvají k divákům kromě příběhu i perfektním technickým zpracováním. Jedním z úkolů tak bylo převést na tištěné nástroje in-store komunikace každý chloupek, každý kousek rzi nebo odlesk postaviček. Stěžejním faktorem tak byla kvalita grafického návrhu a samotného tisku. Byla to zkrátka příšerná sranda!
Jako nejefektivnější vnímají respondenti ostatní aktivity v místě prodeje … (letáky, slevy, kupony) spolu s podlahovými a regálovými POS prostředky.*
* Zdroj: Výzkum POP komunikace očima zadavatelů, POPAI a OMD, 2015
Mezi nejefektivnější prostředky in-store komunikace patří podle aktuálního výzkumu POPAI a OMD podlahové a regálové POS prostředky, paletové ostrovy, dekorace a brány nebo shop in shopy. Stále se tak potvrzuje význam tištěné komunikace v místě prodeje. Podle stejného výzkumu například digitální prostředky v místě prodeje zaujímají až poslední příčku mezi zmiňovanými nástroji.
Výzkum ukazuje, že tištěná podpora 360° kampaně, zejména v in-store prostředí, je nedílnou součástí oslovení žádané cílové skupiny v místě rozhodování. Právě nejdůležitější POS prostředky podle průzkumu POPAI a OMD si zvolila Billa k propagaci kampaně Příšerná sranda přímo v prodejnách.
Sezame, otevři se…
Nedílnou součástí kampaně je i grafika na vstupních dveřích tam, kde to stavba umožňuje. Velkoplošná grafika přitahuje nejen malé zákazníky, ale i jejich rodiče. Samolepky u vstupu mají tam, kde jsou použity, potenciál připomenout kampaň i náhodným kolemjdoucím, i když zrovna nic nechtějí koupit.
Přivítání od příšerek
Základním kamenem in-store kampaně Příšerná sranda jsou displeje s vyobrazením jednotlivých postav. V prodejnách tak zákazníky vítá modrý obr Sally či jeho zelený kulatý kolega Mike Wazowski z filmů Příšerky s.r.o., robot Wall-E ze stejnojmenného příběhu nebo okatá kovbojka Sally, jedna z hlavních hrdinek Příběhu hraček. Všechny displeje mají na výšku přibližně 1,5 m, a proto vynikne nejen veselá povaha figurek, ale i kvalita a barevnost tisku.
V prodejnách se nemusí usmívat jen personál…
Regálové prostředky patří v in-store komunikaci mezi ty vůbec nejdůležitější. Příšernou srandu zažívají nakupující v Bille díky shelf stopperům a wobblerům v poutavé grafice. Unikátní hlášky pro každou postavičku, které mají spojitost jak s postavou, tak se zbožím, rozesmávají nakupující v každé uličce.
Napište nám:
print@log.cz
Volejte nám:
+420 270 004 398
Podlahové samolepky
Podlahová grafika je oblíbenou a efektivní formou indoor propagace produktu nebo služby. Tento…
LOGIK, S.R.O.
Společnost LOGIK patří mezi největší tiskárenské komplexy na území České republiky s rozsáhlými možnostmi v oblasti publikací a vizuální komunikace. Mezi prvními tiskárnami v České republice jsme prokázali shodu zavedeného integrovaného systému s nově vydanými normami ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016. Platnost těchto osvědčení se týká nejen obecných polygrafických procesů, ale i nákupu a prodeje, vývoje a konstrukce obalů a stojanů, kompletních grafických služeb, přípravy dat a kalibrace CTP. Zodpovědný přístup k životnímu prostředí dokládají certifikáty FSC a PEFC.