POP/POS, stojany
POP, nebo POS? Co je pro vaši značku lepší?
Maloobchodní vystavení hrají v podnikání velkou roli. V tomto článku se dozvíte, které…
Podlahové samolepky
Podlahová grafika je oblíbenou a efektivní formou indoor propagace produktu nebo služby. Tento…
PRODEJNÍ STOJANY
Prodejní stojany jsou jedním ze základních prvků prodeje. Vyrábíme je především z hladké a vlnité…
WOBBLERY
Wobblery patří díky schopnosti kmitání – tedy pohybu a upoutání pozornosti – mezi dynamické prvky…
IN-STORE DISPLEJE
Prodejní displeje (jinak také poutače) slouží k upozornění nakupujících v místě prodeje. Patří mezi…
SHELF STOPPERY
Shelf stopper zajišťuje označení místa vystavení v regálu tak, aby ho každý přicházející zákazník…
BARKETY
Označení barketa se vžilo pro pultové prodejní stojánky. Jde o velmi různorodou škálu volně…
GRAB’N’GO STOJANY
Jedná se o displeje pro podporu prodeje vlastní konstrukce, které v rekordně krátkém čase složíte…
KOMUNIKAČNÍ PLOCHY IN-STORE DISPLEJE
Klíčem k úspěšné in-store kampani je práce s plochou zvoleného displeje. Zákazníky oslovíte,…
VELKOPLOŠNÝ TISK
Na počátku roku 2016 rozšířila početné řady našich tiskových strojů první velkoplošná digitální…
PERMANENTNÍ STOJANY DO SÍTĚ PRODEJEN TESCO
V uplynulých měsících jsme pro společnost La Lorraine navrhli a vyrobili sérii atraktivních…
PŘÍŠERNÁ SRANDA V BILLE
Společnost REWE postavila jarní komunikaci řetězce Billa na kampani Příšerná sranda, která…
Letní promo akce značky Playboy
Pro společnost COTY Česká republika jsme na základě zadání připravili letní promo kampaň pro…